KOMPLETNÍ EVENT
Balíček “KOMPLETNÍ EVENT” – AKCE SKONČILA, CENY NA VYŽÁDÁNÍ.
Shrnutí:
Zajištění všeho potřebného na konferenci/meeting/párty/prezentaci/promostánek/malou stage – ozvučení, instalace/deinstalace, doprava, bezdrátové mikrofony, kameraman plus technika, DJ plus technika, projekce, 3x3m stan (do kterého se vše vejde, díky Short Throw projektoru včetně projekce).
Zahrnuje tyto položky z ceníku (v Kč):
práce kameramana, max. 10hod, každá další hodina
2x DJ CD playery Pioneer CDJ-100
mixpult Rodec BX-9
Sony A6500
kamerový slider (pojezd) Varavon
velké kamerové LED světlo Sony HVL-LBP
Bezdrátový set (náhlavní + klopový) Sennheiser G3
Externí zvuková karta ESI U46XL
2x notebook (hrani/projekce)
mikrofon Shure
aktivní reproboxy Mackie TH-15A 400W RMS
trance DJ Gondar (liveact & DJset) 2hod
Novation X-station25 syntetizér
2x stativ k reproduktorum
stativ Manfrotto XB055 a hlava HDV501
DJ sluchátka
skládací stůl 1,2×0,6m
projektor Benq W710ST 2500ANSI
sada kabelů HDMI 20m, HDMI 2m, VGA 20m, 2x 20m XLR
bezdrátový prezenter (laserové ukazovátko + ovládání Powerpoint)
v případě venkovní akce: Easy-up party stan 3x3m četně čtyř bočnic, vejde se pod něj vše včetně projekce a zvuku
doprava po Praze, jinak 10Kč/km
instalační technik (na instalaci balíčku jsou třeba 4hod, na deinstalaci 1hod)
Cena je za jednodenní event s maximální délkou 12hod. Každá další hodina 1000Kč (nutné domluvit předem). Každá další hodina DJ 500Kč (nutné domluvit předem). Pro hudební produkci si můžete objednat vlastního DJ podle svých preferencí nebo dalšího trance DJ za 1000kč/2hod, případně si pustit hudbu z vlastního CD nebo notebooku (Pokud to je vaše produkce nebo máte domluveno s OSA. V mém setu hraji vlastní skladby a tracky umělců nezastupovaných OSA). Při konferenci je možné používat pro promítání prezentací můj notebook. Kamera je na stativu vedle mixpultu.
Samozřejmě rád poradím, ale v průběhu eventu nefunguji jako produkční: jsem kameraman, DJ, technik pro zvuk/instalaci/deinstalaci. Po eventu zkopíruji záznam z kamery (běžný formát FullHD AVCHD) na váš externí disk nebo se domluvíme na jiném způsobu přenosu. V případě zájmu vytvořím videosestřih (včetně legální podkresové hudby).
Storno poplatek: 30% do týdne před začátkem eventu, 60% do tří dnů před začátkem eventu, 80% den před začátkem eventu.
Upozornění: přesčasové hodiny počítám striktně, prosím tedy o přesné naplánování. Pomůcka pro naplánování délky eventu: začátek po dokončení instalace v dohodnutou hodinu, konec po vypnutí zvuku, projekce a kamery v dohodnutou hodinu.
V rámci Prahy je předem nutná obhlídka prostoru (včetně mé dopravy na místo zdarma). V případě mimopražských akcí je nutné dodat alespoň pět fotografií prostoru. V případě, že je některá z komponent již na místě přítomna (např. klub osazen LCD obrazovkami, není tedy potřeba projektor), po domluvě ji zbytečně nevezu. Cena balíčku se však již nesnižuje.